S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Doporučujeme:

Auto-moto-kemping.cz

www pesiazona.sk Porovnávač cien a produktov

Porovnanie cien na Pricemania.sk

Nakupuj Bezpečne - Tento E-shop je certifikovaný

KONTAKTY

BOSTON K+R s.r.o.
Rozvoz v Bratislave od 0,99 eur
v Bratislave
tel: 0944702971, 0944702970
info@mototech.sk

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky BOSTON K+R s.r.o.

(Aktualizácia obchodných podmienok 1.2.2016)

(ďalej len ako „všeobecné obchodné podmienky“) Predávajúcim sa v zmysle týchto všeobecných nákupných podmienok označuje spoločnosť BOSTON K+R s.r.o., so sídlom Martina Kollára 56, 90843 Čáry, IČO: 47577681, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, Oddiel: Sro, Vložka č.: 33789/T-Zbl (ďalej len ako „predávajúci“).

Kontakty: info@mototech.sk
Zákaznícka linka: 0944702970, 0944702971

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA


Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej predajne predávajúceho sú považované za záväzné. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom,  a poskytuje prevádzkovateľovi – spoločnosti BOSTON K+R, s.r.o. súhlas podľa § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013  Z. z. so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom riadneho vybavenia objednávky. Predmetné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim, ktoré sú uzatvárané prostredníctvom internetového obchodu ako zmluvy na diaľku a na všetky vzťahy z nich vyplývajúce.

  • 1.1) Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

  • 1.2) E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.

  • 1.3) Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.

  • 1.4) Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.

  • 1.5) Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.



2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB


Ponúkame Vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese. Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke.

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúci daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, nadobúda účinnosť dodaním tovaru. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.

V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k  zmene dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu.

 

3) AKO NAKUPOVAŤ

U nás možte nakupovať s registráciou, alebo bez registrácie

 

3.1. REGISTRÁCIA

Pred nákupom sa doporučujeme zaregistrovať na našom e-shope a to kliknutím v pravej hornej časti na odkaz "NOVÁ REGISTRÁCIA"

 

Do registračného formulára zadajte všetky Vaše potrebné kontakte údaje a ak súhlasíte zaškrtnite políčko "Súhlasím s obchodnými podmienkami a poskytujem súhlas so spracovávaním osobných údajov"

Po vyplnení údajov kliknite na odkaz "ZAREGISTROVAŤ"

Po tomto kroku Vám budú zaslané na uvedený e-mail (v registračnom formulári), prihlasovacie údaje (meno, heslo)

V dalšom kroku sa môžte prihlásiť na naše stránky pomocou odkazu "PRIHLÁSENIE"

 

VÝHODY:

- Pri dalšom nákupe nemuíte vypňovať kontaktné údaje

 

3.2.VÝBER A OBJEDNÁVKA TOVARU

 

Tovar si môžete vybrať podľa kategórií na ľavej strane. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka stlačením tlačidla "Kúpiť". Do košíka možte vkladať aj viac tovarov, v nákupnom košíku máťe možnosť si všetok tovar prepočítať na výslednú cenu. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim; na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný. Taktiež si môžete tovar vyberať prostredníctvom operátora na uvedených telefónnych kontaktoch, emailom prípadne prostredníctvom komunikačnej aplikácie LIVECHATOO.COM ak je náš operátor ONLINE.

 

3.3. DOPRAVA

 

Pred dokončením objednávky mate možnosť vybrať druh dopravy a to:

- Kuriérom DPD

- Rozvoz v rámci Bratislavy

- Sloveskou poštou do 500g

- Slovenskou poštou do 1000g (1kg)

 

Doprava kuriérom - Kuriér DPD Vám tovar doručí osobne na určenú adresu. O uskutočnenom odoslaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo SMS. Kuriér vozí tovar spravidla v čase medzi 8 - 18 hod.  Odberateľ by mal skontrolovať neporušenosť a kompletnosť zásielky ešte v deň prebratia tovaru a svojím podpisom potvrdzuje kuriérovi, že obal je neporušený. V prípade zistenia, že zásielka je poškodená, je potrebné nahlásiť poškodenie zásielky najneskôr do 24 hodín od prebratia balíka na tel. číslo: 0944702970, 0944702971.


Rozvoz v rámci Bratislavy - Objednaný tovar Vám doručíme ešte v deň objednávky. Tovar ktorý nieje skladom Vám bude doručený v iný deň, o čom Vás upovedomíme. Tento druh služby je spoplatnený

Doprava Slovenskou poštou do 500g (0,5kg): Doporučený list 2. triedy - druhý pracovný deň po dni podania. Cena za balík nepresahujúci váhu 500g (0,5kg). Cena dopravy platí iba na území Slovenskej Republiky. Max.: súčet dĺžky, šírky a hrúbky balenia je max. 90 cm, pričom najväčší rozmer nesmie presiahnuť 60 cm.

Doprava Slovenskou poštou do 1000g (1kg): Doporučený list 2. triedy - druhý pracovný deň po dni podania. Cena za balík nepresahujúci váhu 1000g (1kg). Cena dopravy platí iba na území Slovenskej Republiky. Max.: súčet dĺžky, šírky a hrúbky balenia je max. 90 cm, pričom najväčší rozmer nesmie presiahnuť 60 cm.


Cena dopravy:

Kuriér DPD - cena prepravy je stanovená na 4,90 € do nákupnej sumy 30,- s DPH

Kuriér DPD - cena prepravy je stanovená na 3,50 € nad nákupnú sumu 30,- s DPH

Kuriér DPD - cena prepravy je stanovená na 6,00€ pri Autobatériách a inom nadrozmernom náklade

Rozvoz v rámci Bratislavy - cena je stanovená 0,99,- eur, nad nákupnú sumu 10,- s DPH hmotnosť nieje limitovaná.

Rozvoz v rámci Bratislavy - cena je stanovená 2,50 - eur, do nákupnej sumy 10,- s DPH hmotnosť nieje limitovaná.

- Je možné stanoviť individuálny druh dopravy po dohode medzi predávajúcim a kupujúcim.

 

Ak si kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy neprevezme tovar na mieste určenom kupujúcim alebo v časovom rozsahu, ktorý si kuriér s kupujúcim vopred dohodol, vzniká predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.

 

3.4.PLATBA

 

Pred dokončením objednávky musíte zvoliť spôsob úhrady a to:

- Bankovým prevodom - aktuálne z technických príčin nemožné

- Dobierkou (tento spôsob platby je nespoplatnený)

- Hotovosť (možná voľba pri osobnom odbere alebo Rozvoz v rámci Bratislavy)

 

Pri spôsobe platby prevodom na náš bankový účet prosím zadajte ako variabilný symbol číslo faktúry ktorá Vám bude v čo najkratšom čase vyhotovená a zaslaná na uvedený e-mail v objednávke, s pravdepodobnostou Vás budeme telefonicky kontaktovať. Tovar Vám bude zaslaný až po prijatí platby na náš bankový účet.

Bankové spojenie:

5052532810/0900 Slovenská sporiteľňa, a. s.

IBAN: SK75 0900 0000 0050 5253 2810

BIC: GIBASKBX

 

Daňový doklad (faktúra) je dodávaná spolu s tovarom. V prípade osobného odberu tovaru si tieto doklady prevezmete osobne spolu s tovarom.

 

3.5.CENY ZA TOVAR

Ceny sú stanovené podľa aktuálneho cenníku tovaru v dobe objednávky. Všetky ceny sú uvedené s aj bez 20% DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu.

3.6. Platba zálohy za výmenný diel - podmienky vrátenia zálohy

U výmenných dielov sa kupujúcemu zároveň naúčtuje záloha za starý diel. Po vrátení starého dielu a uznaní bezchybovosti a kompletnosti výrobcom sa kupujúcemu vráti záloha.

Starý, vymenený diel musí byť vrátený najneskôr do 28 dní odo dňa zakúpenia. Po prekročení tejto lehoty nebude záloha vrátená! Vrátiť je možné len diel rovnakej značky - výrobca, ktorý bol dodaný ako výmenný! Diel musí byť KOMPLETNÝ, očistený a zabalený v rovnakej krabici, v ktorej ste dostali nový diel. Pri nedodržaní týchto podmienok nemôže byť záloha vrátená!

V prípade dodržania všetkých náležitostí Vám bude záloha vrátená najneskôr do 14 dní na Vami uvedený bankový účet.

Podrobnejšie podmienky:

  • -Starý diel sa vracia v obale z nového dielu (obal nesmie byť poškodený),
  • -Kompletný (diel nesmie byť rozobraný),
  • -Starý diel musí obsahovať presne tie časti ako diel nový (ak bol diel s tyčkami, tak sa s tyčkami musí aj vrátiť),
  • -Pri riadeniach nesmú byť ohnuté tyčky riadenia ani inak poškodený obal riadenia, nie je prípustná korózia vnútorných častí
  • -Vo všetkých otvoroch riadení a servočerpadiel, príp. ostatných dielov, ktoré boli dodané so záslepkami musia byť záslepky presne tak ako u nového dielu,
  • -U všetkých starých dielov platí, že diel nesmie byť fyzicky poškodený (zlomený, prasknutý, príp. chýba nejaká časť), musí byť očistený a vyprázdnený od prevádzkových tekutín (oleje, mazivá, palivá...),
  • -Pri vrátení x-kových originálnych dielov treba vrátiť tie časti, ktoré boli namontované na novom diely, t.j. ak bol napr. motor dodaný s hlavou, vačkou, držiakom olejového filtra, tak je potrebné vrátiť tie isté diely, ktoré boli dodané, inak vrátenie dielu nebude uznané
  • Týmto bodom, nie je dotknuté právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy v zmysle ust. § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z.z.

 

3.7. ZASADY


Na tento zásielkový predaj realizovaný medzi predávajúcim a spotrebiteľom sa vzťahujú všeobecne záväzné predpisy Slovenskej republiky, a ustanovenia zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov  v znení neskorších predpisov, zákon č.223/2001 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.



4) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme kontaktovať.

5) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednaný tovar vám zašleme kuriérskou spoločnosťou, na dobierku alebo po zaplatení prevodom na účet bude odoslany. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase, budete o dodaní informovaný telefonicky alebo e-mailom. Vyhradzujeme si právo zmeny ceny poštovného v závislosti na rozmeroch, váhe a krehkosti objednaného tovaru po telefonickej dohode s kupujúcim.

Pri preberaní krehkého tovaru (svetlá, spätné zrkadlá, karosárske diely ...) od kuriéra alebo z rozvozu, prosíme skontrolujte si tovar priamo v prítomnosti kuriéra, dopravcu pre prípadné poškodenie prepravnou spoločnosťou. V prpade, že tovar bude poškodený kontaktujte v prvom kroku kuriéra, alebo osobu ktorá Vám tovar odovzdáva aby sme predišli komplikáciam pri reklamácií.

7) DODACIA LEHOTA

Dodacia doba úzko súvisí s výberom dopravy. V prípade výberu prepravy kuriérom tovar je doručený do 24 hodín ak je tovar skladom. Spravidla tovar ktorý nieje skladom Vám bude doručený do 48 hodín, može sa však stať že dodanie môže trvať aj viac dní o čom Vás budeme bezodkladne kontaktovať.

8) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar ktorý sme mali skladom vymeníme za iný druh. Tovar ktorý bol nutný objednať od dodavateľov nieje možné vymeniť. Výmenu tovaru je možné zrealizovať do 5. pracovných dní od prevzatia tovaru, po 5. pracovných dňoch výmenu tovaru neakceptujeme. Tovar vymieňame iba za tovar v rovnakej alebo vyššej cenovej hladine. V takomto prípade nás treba kontaktovať a zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na dohodnutú  adresu kuriérskou spoločnosťou, alebo poštou. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. S týmto nie je dotknuté právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní.

Tovar pri výmene musí byť:
- nepoužívaný
- nepoškodený
- kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)
- v pôvodnom (nepoškodenom alebo inak znehodnotenom) obale

 

Elektrické diely a diely obsahujúce elektroniku nie je možné vymeniť !

 

9) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Súhlas dotknutej osoby, kupujúci: (Pri registrácií alebo potvrdení objednávky, v prípade súhlasu dobrovoľne, bez vynútenia a podmienenia potvrdzujete súhlas, s dole uvedeným poučením )

 

Dotknutá osoba poskytuje prevádzkovateľovi – spoločnosti BOSTON K+R súhlas podľa § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013  Z. z. so spracovávaním svojich osobných údajov. Osobné údaje v zmysle ustanovenia § 4 ods. 1 zákona o ochrane osobných údajov boli získané na účel predaja, objednávky a doručovania cez Eshop. Výslovne súhlasím s tým, že poskytnem prevádzkovateľovi alebo  oprávnenej osobe osobné údaje, ktoré sú potrebné na vypracovanie objedávky, dodávky, registrácie na stránke, prípadne ďalších úkonov na stránke www.mototech.sk. Súhlas udeľujem aj na spracovateľské operácie s osobnými údajmi, akými je poskytovanie mojich osobných údajov tretím stranám (najmä, nie však výlučne sprostredkovateľovi s ktorým má prevádzkovateľ uzatvorenú zmluvu o poverení spostredkovateľa v súvislosti s ochranou osobných údajov, prípadne tie, ktoré spolupracujú s prevádzkovateľom), sprístupňovanie a zverejňovanie osobných údajov.

Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, ak je fyzickou osobou oznámi predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu doručenia tovaru vrátane PSČ, číslo kontaktného telefónu a e-mailovú adresu.

Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na stránke www.mototech.sk v časti "MOJE KONTO" (samozrejme iba v prípade registrácie zákazníka)

Týmto nám udeľujete súhlas so zasielaním informácií na Vami poskytnutú e-mailovú adresu a zároveň potvrdzujete, že ste oprávneným užívateľom vloženej e-mailovej adresy, oprávneným na udelenie takéhoto súhlasu.

V prípade, ak by ste si želali svoj súhlas so zasielaním informácií o našich novinkách a iných obchodných informácií zrušiť, môžete tak urobiť kedykoľvek, mailom alebo telefonicky.

Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať. Teno súhlas dotknutej osoby si prevádzkovateľ žiadnym spôsobom nevynútil a ani nepodmieňoval.

 

 

Doplňujúce údaje:

9. Práva dotknutej osoby podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov

 

9.1 Práva dotknutej osoby vyžadovať prístup k údajom

Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať:
a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané. Túto požiadavku dotknutej osoby je prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania. Túto požiadavku dotknutej osoby je prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie. Túto požiadavku dotknutej osoby je prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania. Tieto informácie je prevádzkovateľ povinný poskytnúť bezplatne okrem úhrady vo výške, ktorá nemôže prekročiť výšku účelne vynaložených vecných nákladov spojených so zhotovením kópií, so zadovážením technických nosičov a s odoslaním informácie dotknutej osobe, ak osobitný zákon neustanovuje inak,

e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania. Túto požiadavku dotknutej osoby je prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

f) likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie. Túto požiadavku dotknutej osoby je prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

g) likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona. Túto požiadavku dotknutej osoby je prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

h) blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

 

Túto požiadavku dotknutej osoby je prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne.

9.2 Právo dotknutej osoby uplatniť námietky

Dotknutá osoba na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u prevádzkovateľa namietať voči:

a) spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu a žiadať ich likvidáciu,
b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona o ochrane osobných údajov (sú to: titul, meno, priezvisko a adresa) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona o ochrane osobných údajov (sú to: titul, meno, priezvisko a adresa) na účely priameho marketingu.

Okrem uvedeného dotknutá osoba má možnosť ďalej kedykoľvek u prevádzkovateľa namietať

a) voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) zákona1 vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia,
b) nepodrobiť sa rozhodnutiu prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa takéto rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Dotknutá osoba má právo žiadať prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom prevádzkovateľ je povinný žiadosti dotknutej osoby vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia jej žiadosti. Dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo ak prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby.


Ak dotknutá osoba nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jej práva môže uplatniť zákonný zástupca. Ak dotknutá osoba nežije, jej práva, ktoré mala podľa tohto zákona, môže uplatniť blízka osoba. V tejto súvislosti pozri príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

9.3 Povinnosti prevádzkovateľa vo vzťahu k dotknutej osobe

Povinnosťami prevádzkovateľa vo vzťahu k dotknutej osobe sú:

  • splniť si informačnú povinnosť voči dotknutej osobe pred získaním jej osobných údajov
  • vyžiadať si súhlas na spracúvanie osobných údajov v prípade, že to zákon vyžaduje,
  • bez zbytočného odkladu písomne oznámiť dotknutej osobe obmedzenie jej práv, ak takéto obmedzenie vyplýva z osobitného zákona, alebo jeho uplatnením by bola porušená ochrana dotknutej osoby, alebo by boli porušené práva a slobody iných osôb.
  • na žiadosť dotknutej osoby je prevádzkovateľ povinný:
  1. potvrdiť, či sú o nej sú spracúvané osobné údaje alebo nie,
  2. vo všeobecne zrozumiteľnej forme jej poskytnúť informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod zákona; pri vydaní rozhodnutia podľa § 28 ods. 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
  3. vo všeobecne zrozumiteľnej forme jej poskytnúť presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,
  4. poskytnúť vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
  5. zabezpečiť opravu alebo likvidáciu jej nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
  6. zabezpečiť likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, dotknutá osoba môže požiadať o ich vrátenie,
  7. zabezpečiť likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,
  8. zabezpečiť blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

Predávajúci sa zaväzuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi, bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade so Zákonom a inými platnými právnymi predpismi SR, bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Zákonu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom, ani ich nebude obchádzať a poskytnuté osobné údaje bude používať len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok predávajúceho.

 

Informačný systém www.mototech.sk je zaregistrovaný v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Registračné číslo: 1511550



10) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť prepravcovi a následne našej firme.

Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

 

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady zapríčinené opotrebením pri bežnom používaní
b) vady zapríčinené nesprávnym použitím
c) vady zapríčinené nesprávnou (neodbornou) montážou
d) vady zapríčinené nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii:

1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom (info@mototech.sk), či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík kuriérskou spoločnosťou (nie na dobierku) na dohodnutú adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, Vašu adresu,
4) zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode, reklamačný formulár našej firmy, prípadne doklad o montáži, alebo protokol zo servisu o chybnom náhradnom diele, ktorý chce kupujúci reklamovať

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

11)VRÁTENIE TOVARU - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.

Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby–podnikateľov ako aj fyzické osoby–nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 102/2014 Z. z.

Kupujúci uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy výhradne písomne v papierovej forme, a to prostredníctvom pošty zaslanej na dohodnutú adresu predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok. Zároveň je spotrebiteľ povinný preukázať zaslanie odstúpenia.

Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar spolu s dokladom o kúpe preto prosím pokiaľ možno zasielajte späť:

- nepoužívaný
- nepoškodený
- kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)


Odporúčame vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Kúpnu cenu tovaru, Vám vrátime prevodom na Vami určený bankový účet (pokiaľ sa spolu nedohodneme inak), a to najneskôr do 14 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona.

 

V súlade s § 7 ods. 6 vyššie uvedeného zákona spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je dodanie tovarov a služieb uvedených v uvedenom zákone.



12) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobudli platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovom portáli www.mototech.sk .

2. Predávajúci je oprávnený na základe vlastného uváženia kedykoľvek zmeniť znenie Všeobecných obchodných podmienok. Nové znenie Všeobecných obchodných podmienok nadobúda účinnosť dňom, kedy sú zverejnené na internetovom portáli. Dovtedy platné Všeobecné obchodné podmienky strácajú platnosť a účinnosť dňom nadobudnutia platnosti a účinnosti nových Všeobecných obchodných podmienok.

3. Zmluvy a s tým súvisiace právne vzťahy sa spravujú Všeobecnými obchodnými podmienkami platnými a účinnými v čase uzavretia zmluvy.

4.) Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.


Reklamačný poriadok autodiely MotoTech  ( firma: BOSTON K+R s.r.o.)

1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí Kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu, Predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.


2. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok.

 

3. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho.

 

4. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.

 

5. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.


6. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.


7. Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení a pokiaľ možno s originálnym obalom tovaru. V prípade vrátenia tovaru poštou, alebo kuriérom tovar musí byť poslaný bez dobierky.


8. Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prevádzke predávajúceho v súlade s § 18 ods. 2 Zákona tak, že vyplní formulár na výmenu, vrátenie peňazí alebo uplatnenie reklamácie - a doručí ho predávajúcemu. Kupujúci je povinný vo formulári presne vyplniť všetky požadované informácie. Reklamačné konanie začína dňom doručenia vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie a reklamovaného tovaru predávajúcemu. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.


9. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu vo svojej prevádzke.


10. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie chyby.


11. Predávajúci oznámi kupujúcemu prijatie tovaru ktorý je reklamovaný, a vydá mu potvrdenie o prijatí. Ak toto potvrdenie nie je možné vydať hneď, vydá ho najneskôr s dokladom o vybavení reklamácie.


12. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. V prípade, že predávajúci rozhodne nie je oprávnený o reklamácii rozhodnúť zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe.

 

13. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.


14. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný obdobný s porovnateľnými technickými parametrami po vzájomnom odsúhlasení.


15. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:

1. nepredložením dokladu o zaplatení
2. uplynutím záručnej doby tovaru,
3. mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
4. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojimi chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
5. neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
6. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s bežným používaním tovaru
7. poškodením tovaru neodvrátiteľnými alebo nepredvídateľnými udalosťami.

8. Ak je to vzhladom na povahu tovaru nutné, nepredloženie dokladu o montáži, protokol zo servisu o chybnom náhradnom diele, ktorý chce kupujúci reklamovať.


16. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
1. odovzdaním opraveného tovaru,
2. výmenou tovaru,
3. vrátením kúpnej ceny tovaru,
4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
5. písomnou výzvou na prevzatie tovaru v prípade neoprávnenej reklamácie,
6. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.


17. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. spolu s tovarom doklad o vybavení reklamácie aj v papierovej forme

 

18. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

 

19. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.


20. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.

 

21. Všetky právom uplatnené opravy sú v záručnej dobe bezplatné.


22. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená nasledujúcim spôsobom: predávajúci zabezpečí odstránenie vady, alebo predávajúci vadný tovar vymení (určenie spôsobu vybavenia reklamácie závisí na rozhodnutí predávajúceho a kupujúci sa nemôže určenia vybavenia svojej reklamácie domáhať).


23. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví reklamáciu výmenou tovaru za tovar iný funkčný, alebo v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu na vadný tovar.


24. Reklamačný tovar je možné poslať poštou alebo kuriérom na dohodnutú adresu, prípadne tovar doručiť osobne na dohodnutú adresu. Zásielky na dobierku nepreberáme.

 

Reklamačný Formulár si môžete stiahnuť tu : Reklamačný formulár


 

MmY4M