S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Doporučujeme:

 

 

www pesiazona.sk Porovnávač cien a produktov

Porovnanie cien na Pricemania.sk

 

Nakupuj Bezpečne - Tento E-shop je certifikovaný

KONTAKTY

BOSTON K+R s.r.o.
Rozvoz v Bratislave od 0,99 eur
v Bratislave
tel: 0944702971, 0944702970
info@mototech.sk

NAJPREDÁVANEJŠÍ


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky BOSTON K+R s.r.o.

(Aktualizácia obchodných podmienok 2.7.2019)

(ďalej len ako „všeobecné obchodné podmienky“) Predávajúcim sa v zmysle týchto všeobecných nákupných podmienok označuje spoločnosť BOSTON K+R s.r.o., so sídlom Martina Kollára 56, 90843 Čáry, IČO: 47577681, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, Oddiel: Sro, Vložka č.: 33789/T-Zbl (ďalej len ako „predávajúci“).

Kontakty: info@mototech.sk
Zákaznícka linka: 0944702970, 0944702971

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA


Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej predajne predávajúceho sú považované za záväzné. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom,  a poskytuje prevádzkovateľovi – spoločnosti BOSTON K+R, s.r.o. súhlas podľa § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013  Z. z. so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom riadneho vybavenia objednávky. Predmetné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim, ktoré sú uzatvárané prostredníctvom internetového obchodu ako zmluvy na diaľku a na všetky vzťahy z nich vyplývajúce.

  • 1.1) Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  • 1.2) E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  • 1.3) Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
  • 1.4) Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  • 1.5) Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.



2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB


Ponúkame Vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese. Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke.

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúci daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, nadobúda účinnosť dodaním tovaru. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.

V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k  zmene dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu.

 

3) AKO NAKUPOVAŤ

U nás možte nakupovať s registráciou, alebo bez registrácie

 

3.1. REGISTRÁCIA

Pred nákupom sa doporučujeme zaregistrovať na našom e-shope a to kliknutím v pravej hornej časti na odkaz "NOVÁ REGISTRÁCIA"

 

Do registračného formulára zadajte všetky Vaše potrebné kontakte údaje a ak súhlasíte zaškrtnite políčko "Súhlasím s obchodnými podmienkami a poskytujem súhlas so spracovávaním osobných údajov"

Po vyplnení údajov kliknite na odkaz "ZAREGISTROVAŤ"

Po tomto kroku Vám budú zaslané na uvedený e-mail (v registračnom formulári), prihlasovacie údaje (meno, heslo)

V dalšom kroku sa môžte prihlásiť na naše stránky pomocou odkazu "PRIHLÁSENIE"

 

VÝHODY:

- Pri dalšom nákupe nemuíte vypňovať kontaktné údaje

 

3.2.VÝBER A OBJEDNÁVKA TOVARU

 

Tovar si môžete vybrať podľa kategórií na ľavej strane. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka stlačením tlačidla "Kúpiť". Do košíka možte vkladať aj viac tovarov, v nákupnom košíku máťe možnosť si všetok tovar prepočítať na výslednú cenu. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim; na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný. Taktiež si môžete tovar vyberať prostredníctvom operátora na uvedených telefónnych kontaktoch, emailom prípadne prostredníctvom komunikačnej aplikácie LIVECHATOO.COM ak je náš operátor ONLINE.

 

3.3. DOPRAVA

 

Pred dokončením objednávky mate možnosť vybrať druh dopravy a to:

- Kuriérom DPD

- Rozvoz v rámci Bratislavy

- Sloveskou poštou do 500g

- Slovenskou poštou do 1000g (1kg)

 

Doprava kuriérom - Kuriér DPD Vám tovar doručí osobne na určenú adresu. O uskutočnenom odoslaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo SMS. Kuriér vozí tovar spravidla v čase medzi 8 - 18 hod.  Odberateľ by mal skontrolovať neporušenosť a kompletnosť zásielky ešte v deň prebratia tovaru a svojím podpisom potvrdzuje kuriérovi, že obal je neporušený. V prípade zistenia, že zásielka je poškodená, je potrebné nahlásiť poškodenie zásielky najneskôr do 24 hodín od prebratia balíka na tel. číslo: 0944702970, 0944702971.

Rozvoz v rámci Bratislavy - Objednaný tovar Vám doručíme ešte v deň objednávky. Tovar ktorý nieje skladom Vám bude doručený v iný deň, o čom Vás upovedomíme. Tento druh služby je spoplatnený

Doprava Slovenskou poštou do 500g (0,5kg): Doporučený list 2. triedy - druhý pracovný deň po dni podania. Cena za balík nepresahujúci váhu 500g (0,5kg). Cena dopravy platí iba na území Slovenskej Republiky. Max.: súčet dĺžky, šírky a hrúbky balenia je max. 90 cm, pričom najväčší rozmer nesmie presiahnuť 60 cm. Váha tovarov je uvádzaná približne a môže nastať odchýlka vo váhe, pričom treba počítať s obalovým materialom. Ak tovar s balením presiahne Váhu, budeme Vás kontaktovať.

Doprava Slovenskou poštou do 1000g (1kg): Doporučený list 2. triedy - druhý pracovný deň po dni podania. Cena za balík nepresahujúci váhu 1000g (1kg). Cena dopravy platí iba na území Slovenskej Republiky. Max.: súčet dĺžky, šírky a hrúbky balenia je max. 90 cm, pričom najväčší rozmer nesmie presiahnuť 60 cm. Váha tovarov je uvádzaná približne a môže nastať odchýlka vo váhe, pričom treba počítať s obalovým materialom. Ak tovar s balením presiahne Váhu, budeme Vás kontaktovať.

 

Cena dopravy:

Kuriér DPD - cena prepravy je stanovená na 4,90 € do nákupnej sumy 30,-€ s DPH

Kuriér DPD - cena prepravy je stanovená na 3,50 € nad nákupnú sumu 30,-€ s DPH

Rozvoz v rámci Bratislavy - cena je stanovená 0,99,- eur, nad nákupnú sumu 30,-€ s DPH hmotnosť nieje limitovaná.

Rozvoz v rámci Bratislavy - cena je stanovená 2,50 - eur, do nákupnej sumy 30,-€ s DPH hmotnosť nieje limitovaná.

Doprava Slovenskou poštou do 500g (0,5kg) - 3,1 eur

Doprava Slovenskou poštou do 1000g (1kg) - 3,6 eur

 

! Auto batérie neprepravujeme kurierom, je možný len rozvoz v Bratislave !

 

Ak si kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy neprevezme tovar na mieste určenom kupujúcim alebo v časovom rozsahu, ktorý si kuriér s kupujúcim vopred dohodol, vzniká predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.

 

3.4.PLATBA

 

Pred dokončením objednávky musíte zvoliť spôsob úhrady a to:

- Bankovým prevodom - aktuálne z technických príčin nemožné

- Dobierkou (tento spôsob platby je nespoplatnený)

- Hotovosť (možná voľba pri osobnom odbere alebo Rozvoz v rámci Bratislavy)

 

Pri spôsobe platby prevodom na náš bankový účet prosím zadajte ako variabilný symbol číslo faktúry ktorá Vám bude v čo najkratšom čase vyhotovená a zaslaná na uvedený e-mail v objednávke, s pravdepodobnostou Vás budeme telefonicky kontaktovať. Tovar Vám bude zaslaný až po prijatí platby na náš bankový účet.

Bankové spojenie:

5052532810/0900 Slovenská sporiteľňa, a. s.

IBAN: SK75 0900 0000 0050 5253 2810

BIC: GIBASKBX

 

Daňový doklad (faktúra) je dodávaná spolu s tovarom. V prípade osobného odberu tovaru si tieto doklady prevezmete osobne spolu s tovarom.

 

3.5.CENY ZA TOVAR

Ceny sú stanovené podľa aktuálneho cenníku tovaru v dobe objednávky. Všetky ceny sú uvedené s aj bez 20% DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu. Avšak v každom takomto prípade kontaktujeme kupujúceho.

3.6. Platba zálohy za výmenný diel - podmienky vrátenia zálohy

U výmenných dielov sa kupujúcemu zároveň naúčtuje záloha za starý diel. Po vrátení starého dielu a uznaní bezchybovosti a kompletnosti výrobcom sa kupujúcemu vráti záloha.

Starý, vymenený diel musí byť vrátený najneskôr do 28 dní odo dňa zakúpenia. Po prekročení tejto lehoty nebude záloha vrátená! Vrátiť je možné len diel rovnakej značky - výrobca, ktorý bol dodaný ako výmenný! Diel musí byť KOMPLETNÝ, očistený a zabalený v rovnakej krabici, v ktorej ste dostali nový diel. Pri nedodržaní týchto podmienok nemôže byť záloha vrátená!

V prípade dodržania všetkých náležitostí Vám bude záloha vrátená najneskôr do 14 dní na Vami uvedený bankový účet.

Podrobnejšie podmienky:

  • -Starý diel sa vracia v obale z nového dielu (obal nesmie byť poškodený),
  • -Kompletný (diel nesmie byť rozobraný),
  • -Starý diel musí obsahovať presne tie časti ako diel nový (ak bol diel s tyčkami, tak sa s tyčkami musí aj vrátiť),
  • -Pri riadeniach nesmú byť ohnuté tyčky riadenia ani inak poškodený obal riadenia, nie je prípustná korózia vnútorných častí
  • -Vo všetkých otvoroch riadení a servočerpadiel, príp. ostatných dielov, ktoré boli dodané so záslepkami musia byť záslepky presne tak ako u nového dielu,
  • -U všetkých starých dielov platí, že diel nesmie byť fyzicky poškodený (zlomený, prasknutý, príp. chýba nejaká časť), musí byť očistený a vyprázdnený od prevádzkových tekutín (oleje, mazivá, palivá...),
  • -Pri vrátení x-kových originálnych dielov treba vrátiť tie časti, ktoré boli namontované na novom diely, t.j. ak bol napr. motor dodaný s hlavou, vačkou, držiakom olejového filtra, tak je potrebné vrátiť tie isté diely, ktoré boli dodané, inak vrátenie dielu nebude uznané
  • Týmto bodom, nie je dotknuté právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy v zmysle ust. § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z.z.

 

3.7. ZASADY


Na tento zásielkový predaj realizovaný medzi predávajúcim a spotrebiteľom sa vzťahujú všeobecne záväzné predpisy Slovenskej republiky, a ustanovenia zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov  v znení neskorších predpisov, zákon č.223/2001 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.



4) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme kontaktovať.

5) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednaný tovar vám zašleme kuriérskou spoločnosťou, na dobierku alebo po zaplatení prevodom na účet bude odoslany. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase, budete o dodaní informovaný telefonicky alebo e-mailom. Vyhradzujeme si právo zmeny ceny poštovného v závislosti na rozmeroch, váhe a krehkosti objednaného tovaru po telefonickej dohode s kupujúcim.

Pri preberaní krehkého tovaru (svetlá, spätné zrkadlá, karosárske diely ...) od kuriéra alebo z rozvozu, prosíme skontrolujte si tovar priamo v prítomnosti kuriéra, dopravcu pre prípadné poškodenie prepravnou spoločnosťou. V prpade, že tovar bude poškodený kontaktujte v prvom kroku kuriéra, alebo osobu ktorá Vám tovar odovzdáva aby sme predišli komplikáciam pri reklamácií.

7) DODACIA LEHOTA

Dodacia doba úzko súvisí s výberom dopravy. V prípade výberu prepravy kuriérom tovar je doručený do 24 hodín ak je tovar skladom. Spravidla tovar ktorý nieje skladom Vám bude doručený do 48 hodín, može sa však stať že dodanie môže trvať aj viac dní o čom Vás budeme bezodkladne kontaktovať.

8) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar ktorý sme mali skladom vymeníme za iný druh. Tovar ktorý bol nutný objednať od dodavateľov nieje možné vymeniť. Výmenu tovaru je možné zrealizovať do 5. pracovných dní od prevzatia tovaru, po 5. pracovných dňoch výmenu tovaru neakceptujeme. Tovar vymieňame iba za tovar v rovnakej alebo vyššej cenovej hladine. V takomto prípade nás treba kontaktovať a zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na dohodnutú  adresu kuriérskou spoločnosťou, alebo poštou. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. S týmto nie je dotknuté právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní.

Tovar pri výmene musí byť:
- nepoužívaný
- nepoškodený
- kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)
- v pôvodnom (nepoškodenom alebo inak znehodnotenom) obale

 

Elektrické diely a diely obsahujúce elektroniku nie je možné vymeniť !

 

 

 

 

9) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.Mototech.sk  (ďalej len „BOSTON  K+R, s.r.o.“):

BOSTON  K+R, s.r.o.

Martina Kollára 56,

908 43 Čáry, 

IČO: 47 577 681

IČ DPH: SK2024004499

 

Prevádzkovateľ BOSTON  K+R, s.r.o. spracúvava Vaše osobné údaje v súlade s nariadením EP a R EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vaše osobné údaje spracúvavame za účelom:

 

  1. Spracovania objednávky, vystavenia daňového dokladu a vedenia reklamácii v internetovom obchode Mototech.sk v rozsahu:

Fyzická osoba: meno, priezvisko, adresa bydliska,  dodacia adresa, telefónne číslo, emailová adresa, názov banky, číslo účtu, cookies

Právnická osoba:  názov firmy,  fakturačná adresa  firmy,  IČO, DIČ, IČ DPH, dodacia adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, emailová adresa, názov banky, číslo účtu

 

Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu , že spracúvanie osobných údajov je povolené v zmysle Článku 6 ods.1 pism. b  všeobecného Nariadenia EP a R (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

 

V zmysle Článku 6 ods.1 pism. b  všeobecného Nariadenia EP a R (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov bude predávajúci ako prevádzkovateľ v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

  1. Marketingu a to formou:
  • Zasielania noviniek a reklamných informácií na e-mailovú adresu a to prihlásením sa zákazníka do mailing listu na stránkach internetového obchodu Mototech.sk v rozsahu:

Fyzická osoba: meno, priezvisko, adresa bydliska,   telefónne číslo, emailová adresa, cookies

Právnická osoba:  názov firmy,  fakturačná adresa  firmy,  IČO, DIČ, IČ DPH,  meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, emailová adresa,

  • Návštevník internetového obchodu sa môže prihlásiť k odberu noviniek priamo po registrácii na stránkach internetového obchodu Mototech.sk, alebo ako kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle Článku 6 ods.1 pism. a všeobecného Nariadenia EP a R (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou, alebo mailom na adresu info@mototech.sk. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.

 

  • Zákazník internetového obchodu nakupujúci prostredníctvo stránky spoločnosti Heureka Shopping s.r.o. bude v rámci marketingu touto spoločnosťou vyzvaný na ohodnotenie kvality poskytnutých služieb a tovaru. Za týmto účelom spracováva spoločnosť Heureka Shopping s.r.o. meno a mailovú adresu kupujúceho.

 

  1. Vzdialenej správy e-shopu:
  • S firmami spravujúcimi vzdialeným prístupom naše webové stránky a e-shop máme uzatvorené sprostredkovateľské zmluvy a spracúvajú osobné údaje v našom mene. Naša spoločnosť využíva len sprostredkovateľov poskytujúcich dostatočné záruky na to, že prijmú primerané technické a organizačné opatrenia tak, aby spracúvanie spĺňalo požiadavky GDPR a aby sa zabezpečila ochrana práv dotknutej osoby. Uvedené firmy majú prístup k Vašim osobným údajom v rozsahu:

Fyzická osoba: meno, priezvisko, adresa bydliska,  dodacia adresa, telefónne číslo, emailová adresa, číslo bankového účtu,  identifikačné a autentizačné údaje, záznamy o činnostiach osoby (logy) na úrovni aplikácií, domény, sieťovej, komunikačnej a bezpečnostnej infraštruktúry, cookies

Právnická osoba:  názov firmy,  fakturačná adresa  firmy,  IČO, DIČ, IČ DPH, dodacia adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, emailová adresa, číslo bankového účtu,  identifikačné a autentizačné údaje, záznamy o činnostiach osoby (logy) na úrovni aplikácií, domény, sieťovej, komunikačnej a bezpečnostnej infraštruktúry, cookies

 

  • Uvedené firmy spravujúce naše webové stránky a e-shop sú:
  • BUFI s.r.o., Martinská dolina 60/A, 949 01 Nitra
  • Bohemiasoft s.r.o., Rudolfovská tr. 247/85, 370 01 České Budějovice, ČR
  • Host Europe GmbH, Welserstr. 14, 51149 Kolín, Nemecko
  • Unihost s.r.o., Sochora 694/24, Holešovice, 170 00 Praha 7, CZ

 

Prevádzkovateľ prehlasuje, že:

  1. Spracované osobné údaje dotknutých osôb použije len na vyššie uvedené účely v rámci svojich obchodných aktivít.
  2. Nevyužívaním zasielania noviniek a reklamných informácií nevzniká hrozba odmietnutia zmluvného vzťahu.

 

Spoločné ustanovenia:

Osobné údaje, ktoré poskytujete prevádzkovateľovi prostredníctvom registračného formulára alebo priamej objednávky musia byť pravdivé, a v prípade ich zmeny ste povinný o ich zmene bezodkladne informovať aj prevádzkovateľa.

 

Ochrana vašich osobných údajov sa spravuje ustanoveniami zákona o ochrane osobných údajov, pričom vaše práva sú upravené všeobecnom Nariadení EP a R (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. napr. právo na základe písomnej žiadosti požadovať:

Právo na prístup

  • Máte právo na poskytnutie kópie osobných údajov, ktoré o Vás máme k dispozícii, ako aj na informácie o tom, ako Vaše osobné údaje používame. Vo väčšine prípadov vám budú Vaše osobné údaje poskytnuté v písomnej listinnej forme, pokiaľ nie je z Vašej strany požadované inak. Ak ste o poskytnutie týchto informácií požiadali elektronickými prostriedkami, budú vám poskytnuté elektronicky, ak to bude technicky možné.

Právo na nápravu

  • Prijímame primerané opatrenia, aby sme zabezpečili presnosť, úplnosť a aktuálnosť informácií, ktoré o Vás máme k dispozícii. Ak si myslíte, že údaje, ktorými disponujeme, sú nepresné, neúplné alebo neaktuálne, prosím, neváhajte nás požiadať, aby sme tieto informácie upravili, aktualizovali alebo doplnili.

Právo na vymazanie

  • Za určitých okolností máte právo nás požiadať o vymazanie Vašich osobných údajov, napríklad v prípade, ak osobné údaje, ktoré sme o Vás získali, už viac nie sú potrebné na naplnenie pôvodného účelu spracovania alebo v prípade, ak odvoláte svoj súhlas so spracovaním. Vaše právo je však potrebné posúdiť z pohľadu všetkých relevantných okolností. Napríklad, môžeme mať určité právne a regulačné povinnosti, čo znamená, že nebudeme môcť Vašej žiadosti vyhovieť.

Právo na obmedzenie spracovania

  • Za určitých okolností ste oprávnený nás požiadať, aby sme prestali používať Vaše osobné údaje. Ide napríklad o prípady, keď si myslíte, že osobné údaje, ktoré o Vás máme, môžu byť nepresné alebo keď si myslíte, že už Vaše osobné údaje nepotrebujeme využívať.

Právo na prenosnosť údajov

  • Za určitých okolností máte právo požiadať nás o prenos osobných údajov, ktoré ste nám poskytli, na inú tretiu stranu podľa Vášho výberu. Právo na prenosnosť sa však týka len osobných údajov, ktoré sme od Vás získali na základe súhlasu alebo na základe zmluvy, ktorej ste jednou zo zmluvných strán.

Právo  namietať

  • Máte právo namietať voči spracovaniu údajov, ktoré je založené na našich legitímnych oprávnených záujmoch (napríklad osobné údaje spracúvame na účel bezpečnosti siete a infraštruktúry). V prípade, ak nemáme presvedčivý legitímny oprávnený dôvod na spracovanie a vy podáte námietku, nebudeme Vaše osobné údaje ďalej spracúvať.

Práva súvisiace s automatizovaným rozhodovaním

  • Máte právo odmietnuť automatizované rozhodovanie, vrátane profilovania, z ktorého pre Vás vyplynie právny alebo podobný významný dôsledok.

Právo odvolať súhlas

  • Vo väčšine prípadov Vaše osobné údaje nespracúvame na základe Vášho súhlasu. Môže sa však stať, že v konkrétnych prípadoch o Váš súhlas požiadame. V prípadoch, kedy to urobíme, máte právo odvolať svoj súhlas s ďalším používaním Vašich osobných údajov. (napr. fotografia)

 

Právo podať sťažnosť

Ak chcete podať sťažnosť na spôsob, akým sú vaše osobné údaje spracúvané, vrátane uplatnenia vyššie uvedených práv, môžete sa obrátiť na linke: 0944 702 970 poslaním e-mailu na adresu: info@mototech.sk,  alebo písomnou žiadosťou zaslanou do sídla prevádzkovateľa na korešpondenčnú adresu: Martina Kollára 56, 908 43 Čáry

 

Ak nie ste spokojný s našou odpoveďou, alebo sa domnievate, že vaše osobné údaje spracúvame nespravodlivo alebo nezákonne, môžete podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky,  https://dataprotection.gov.sk, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27;  tel. číslo: +421 /2/ 3231 3214; E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk.  

 

 

Tretie strany:

Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté tretím stranám a sprostredkovateľom, t.j. subjektom spolupracujúcim s prevádzkovateľom, ktorými sú napríklad prepravné a doručovacie spoločnosti. Aktuálny zoznam týchto subjektov je nasledujúci:

  • Heureka Shopping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, CZ

Marketingová firma

  • 24-pay s.r.o., Kálov 356, 010 01 Žilina

Spravovanie on-line platieb

  • Direct Parcel Distribution SK s.r.o.

Dopravná spoločnosť

  • BUFI s.r.o., Martinská dolina 60/A, 949 01 Nitra

Spravovanie SW na diaľku

  • Bohemiasoft s.r.o., Rudolfovská tr. 247/85, 370 01 České Budějovice, ČR

Spravovanie SW na diaľku

  • Host Europe GmbH, Welserstr. 14, 51149 Kolín, Nemecko

Spoločnosť spravujúca a vlastniaca server

  • Unihost s.r.o., Sochora 694/24, Holešovice, 170 00 Praha 7, CZ

Správca serverov

  • Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica

Dopravná spoločnosť

 


10) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť prepravcovi a následne našej firme.

Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

 

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady zapríčinené opotrebením pri bežnom používaní
b) vady zapríčinené nesprávnym použitím
c) vady zapríčinené nesprávnou (neodbornou) montážou
d) vady zapríčinené nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii:

1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom (info@mototech.sk), či písomne
2) tovar zašlite odporúčame ako doporučený balík kuriérskou spoločnosťou alebo poštou pričom odporúčame poslať ako poistený balík (nie na dobierku) na dohodnutú adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, Vašu adresu,
4) zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode, reklamačný formulár našej firmy, prípadne doklad o montáži, alebo protokol zo servisu o chybnom náhradnom diele, ktorý chce kupujúci reklamovať

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

11)VRÁTENIE TOVARU - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.

Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby–podnikateľov ako aj fyzické osoby–nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 102/2014 Z. z.

Kupujúci uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy výhradne písomne v papierovej forme, a to prostredníctvom pošty zaslanej na dohodnutú adresu predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok. Zároveň je spotrebiteľ povinný preukázať zaslanie odstúpenia.

Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar spolu s dokladom o kúpe preto prosím pokiaľ možno zasielajte späť:

- nepoužívaný
- nepoškodený
- kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)


Odporúčame vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Kúpnu cenu tovaru, Vám vrátime prevodom na Vami určený bankový účet (pokiaľ sa spolu nedohodneme inak), a to najneskôr do 14 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona.

 

V súlade s § 7 ods. 6 vyššie uvedeného zákona spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je dodanie tovarov a služieb uvedených v uvedenom zákone.



12) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobudli platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovom portáli www.mototech.sk .

2. Predávajúci je oprávnený na základe vlastného uváženia kedykoľvek zmeniť znenie Všeobecných obchodných podmienok. Nové znenie Všeobecných obchodných podmienok nadobúda účinnosť dňom, kedy sú zverejnené na internetovom portáli. Dovtedy platné Všeobecné obchodné podmienky strácajú platnosť a účinnosť dňom nadobudnutia platnosti a účinnosti nových Všeobecných obchodných podmienok.

3. Zmluvy a s tým súvisiace právne vzťahy sa spravujú Všeobecnými obchodnými podmienkami platnými a účinnými v čase uzavretia zmluvy.

4.) Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

 

Reklamačný poriadok autodiely MotoTech  ( firma: BOSTON K+R s.r.o.)

 

  1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí Kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu, Predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

  2. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok.

 

 

  1. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho.

 

 

  1. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.

 

 

  1. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

  2. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.

  3. Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení a pokiaľ možno s originálnym obalom tovaru. V prípade vrátenia tovaru poštou, alebo kuriérom tovar musí byť poslaný bez dobierky.

  4. Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prevádzke predávajúceho v súlade s § 18 ods. 2 Zákona tak, že vyplní formulár na výmenu, vrátenie peňazí alebo uplatnenie reklamácie - a doručí ho predávajúcemu. Kupujúci je povinný vo formulári presne vyplniť všetky požadované informácie. Reklamačné konanie začína dňom doručenia vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie a reklamovaného tovaru predávajúcemu. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.

  5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu vo svojej prevádzke.

  6. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie chyby.

  7. Predávajúci oznámi kupujúcemu prijatie tovaru ktorý je reklamovaný, a vydá mu potvrdenie o prijatí. Ak toto potvrdenie nie je možné vydať hneď, vydá ho najneskôr s dokladom o vybavení reklamácie.

  8. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. V prípade, že predávajúci rozhodne nie je oprávnený o reklamácii rozhodnúť zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe.

 

 

  1. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.

  2. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný obdobný s porovnateľnými technickými parametrami po vzájomnom odsúhlasení.

  3. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
  4. nepredložením dokladu o zaplatení
    2. uplynutím záručnej doby tovaru,
    3. mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
    4. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojimi chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
    5. neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
    6. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s bežným používaním tovaru
    7. poškodením tovaru neodvrátiteľnými alebo nepredvídateľnými udalosťami.
  5. Ak je to vzhladom na povahu tovaru nutné, nepredloženie dokladu o montáži, protokol zo servisu o chybnom náhradnom diele, ktorý chce kupujúci reklamovať.

  6. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
    1. odovzdaním opraveného tovaru,
    2. výmenou tovaru,
    3. vrátením kúpnej ceny tovaru,
    4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
    5. písomnou výzvou na prevzatie tovaru v prípade neoprávnenej reklamácie,
    6. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

  7. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. spolu s tovarom doklad o vybavení reklamácie aj v papierovej forme v zákonnej lehote.

 

 

  1. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

 

  1. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.

  2. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.

 

 

  1. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená nasledujúcim spôsobom: predávajúci zabezpečí odstránenie vady, alebo predávajúci vadný tovar vymení (určenie spôsobu vybavenia reklamácie závisí na rozhodnutí predávajúceho a kupujúci sa nemôže určenia vybavenia svojej reklamácie domáhať).

  2. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví reklamáciu výmenou tovaru za tovar iný funkčný, alebo v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu na vadný tovar alebo poskytne primeranú zľavu z ceny

  3. Reklamačný tovar je možné poslať poštou alebo kuriérom na dohodnutú adresu, prípadne tovar doručiť osobne na dohodnutú adresu. Zásielky na dobierku nepreberáme.

 

Reklamačný Formulár si môžete stiahnuť tu : Reklamačný formulár

 

Nzk2N